bynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen ne diyorsun *** gelmiş burda k*rtçe yazıyorsun sonra yetkili biri zaten alayınız böylesiniz. işinize geldi mi dövlötü tönömöyöröz devlet geldimi etek şekli
boş muhabbet yapmaya gerek yok.devletin de kürtçe tv kanalı var,neyin muhabbetini yapıyorsunuz.kafayı başka sorunlara takın daha iyi.