Dökümanın özenle ve uzman elinde hazırlandığı gayet aşikar paylaşım için çok teşekkürler hocam eve geçtiğimde ayrıntılı olarak inceleyeceğim.
Beni düşünceye sevkeden tek şey dökümanın 2009 yılına ait olması.E-Ticaret gibi yüksek hızlarda değişim yaşayan sektörlerde bu veriler çok eski ve antika kalmış olabilir.İncelediğimde tekrardan yorumumu yaparım net birşey söyleyemiyorum o yüzden
Paylaşım için teşekkürler.