Merhaba,
Aşırı bir yoğunluk söz konusu olmasa işi alır, personele dağıtır 2 güne teslim ederdik. Ancak hatırlatmakta fayda var, sizin dediğiniz gibi günümüzde insanlar az ile yetinmeyi ya da bir yerden başlamayı sevmedikleri için ücreti az görüyorlar maalesef. Kolaylıklar diliyorum
Hocam aynen gece gece dirsek çürütüyorum işi gücü bıraktım

180 konu bitti bile.
Milletimiz kökten zengin MaşaAllahları var.
Teşekkür ediyorum sizede ayrıca...
https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1070762642
buda yeni konum ilgilenen arkadaşlar oradan ulaşabilirler.