Bence taslaktan anlaşılıp çıkarılacak tasarımı yapmışsınız. Benziyor yani. Ancak "bak insanlar benziyor diyor o yüzden bunu kullan" demek için açtıysanız konuyu, bence böyle bir yöntem yerine kişinin isteklerini yapmanız daha hoşgörülü olur gibi geldi bana. Tabi ortak kararınızsa bu konuyu açmak bilemem. Kafasındakini tam olarak anlatamamış olabilir sonuçta. Kişi artniyet ile diretiyorsa bile onun ayıbı olurdu.
Kişide art ni,yet olduğunu sanmıyoru iyi bir arkadaş, kendisi istedi konuyu açmak bende açtım.
Yorumlarınız için teşekkürler.