Bak işte büyük transfer budur.
RvP ve Nani'ye hitaben söylüyorum. Dünyanın en iyi 5 kanat oyuncusundan birisi.
Ama gelir mi? Bence gelmez. Zaten gelirsede çok fahiş fiyatlar verilmiş olur. Buda Fenerbahçe'nin yine kaosa sürüklenmesine sebep olacak. Çünkü ŞL'ye gidemiyorsun. AL'de mi oynatacaksın Robben'i? Güldürme beni.

Ayrıca Sporundibi çok sağlam kaynakmış kardeş