Çok tatlılar maaşallah. Ben de 2-3 ay önce 2 tane serçe yavrusuna bakmıştım. Allaha şükür yaşattım ve doğaya saldım
Yalnız hocam özellikle ilk beslediğiniz yavrunun kursağı çok doluydu, sanki beslenmeye ihtiyacı yoktu gibime geldi.
İnan o dolu gibi duran kursak 4 saat içinde boşalıyor. O yavrulardan biri 7-8 günlüktü anne baba resmen sapıttı. Ya hiç beslemiyorlardı yada yavruyu patlayacak şekilde besliyorlardı yada yemleri kırmadan kursaklarına dolduruyorlardı. Aşağıdaki fotoğrafı duruma el koymadan bir kaç saat önce çekmiştim.
https://i.hizliresim.com/VLEgLV.jpg
Yavruların besleme çizelgesi var. Kaç günlükse ona göre saat aralığı ve mama miktarı belirli. Şu an ona uyuyorum.