Çok tatlılar maaşallah. Ben de 2-3 ay önce 2 tane serçe yavrusuna bakmıştım. Allaha şükür yaşattım ve doğaya saldım

Yalnız hocam özellikle ilk beslediğiniz yavrunun kursağı çok doluydu, sanki beslenmeye ihtiyacı yoktu gibime geldi.