arkadaşlar mr cihazına girdim cüzdanımı çıkarmayı unutmuşum bütün kartlarım bozuldu,bunu tamir etmenin yolu yokmudur googlede bulamadım,örneğin;manyetik bandın üzerini alkolle vs silsek çalışırmı deneyenler varmı forumda