Allah annenize acil şifalar versin. Bende vakti zamanında polipten ameliyat olmuştum. Doktora sordum neden oldu böyle bir şey diye. Doktorda vücut kendi kendine üretiyormuş ondan olmuş safra kesesinde polip vardı.Ameliyatla alındı. Annenizin ki midede polip sanırım onu bilmiyorum. Birde iyi huylu polip kötü huylu polip varmış. Ben ilk öğrendiğimde polip küçüktü o zaman ameliyat olmadım 2 sene sonra tekrar kontrole gelirsiniz demişlerdi. 2 yıl sonra gittiğimde polipler büyümüş. Mecburen ameliyat olmak zorunda kaldım. Yoksa Allah korusun kanser olma durumu varmış. Oldum kurtuldum. Böyle yazıyorum amacım içinizi iyice karartmak değil ama önceden tüm önlemleri almanızı istememden kaynaklandığı için bu şekilde yazdım. Tekrar acil şifalar diliyorum.