Merhaba arkadaşlar,

Dün kuzenımle 2 adet bisiklet kiraladık.Bisikletleri kiralarken Bir a4 kağıdı; üst tarafı kiralama sözleşmesi , alt tarafı senet olmak üzere 3 kere imza attım.Senet kısmına adam 1500 tl yazdı bu kısma 2 tane imza attım , sözleşme kısmının bulunduğu tarafa 1 tane imza attım.Karbon kağıdı ile altındaki pembe kağıtlı kopyasını bana verdi. Bisikletleri aldık. İşimiz bitince geri getirdik. Senet kısmını yırtıp bana verdiler. Bende imha ettim.Buraya kadar bir sorun yok. Ancak üst sözleşme kısmı onlarda kaldı. Sözleşme'de herhangi bir meblağ yazmıyordu.Son olarak sözleşme kısmına sürdüğümüz kadar saatin ücretini yazdı. Yani 10 tl. Sözleşmede bisiklet kiralama ile ilgili genel kurallar vs yazıyordu. Şimdi size sorum bu sözleşme başıma dert olabilir mi? Tüm imzaladığım kağıtların kopyasınıda vermişlerdi ama atmışım. Bu sözleşme üzerinden para talep edilebilir mi?