karen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğiniz mamayı bilmediğim için yorum yapamayacağım. Ama kötü olsa almazdınız diye düşünüyorum. İnş. sorun olmadan devam eder sağlıklı olurlar belki böyle olması daha iyi oldu hayvanlar içinde bazen anneler çok fazla oturunca ayaklar çarpık olabiliyor.
Hem ayrıca büyüdüklerinde size çok yakın olacaklardır o duygu çok güzel bir şey
Evet çok evcil olacaklar. Bundan önceki iki yavruyu anne baba büyüttü, ben hiç karışmadım ama yarı evcil oldular. Bu yavrular da ise hiçbir insan korkusu olmayacak. İşin komik yanı farklı bir çiftim de şu an 5 yumurtaya yatıyor bu ay sonu onlarında çıkma zamanı gelecek. İnşallah beslerler