https://addons.mozilla.org/En-us/firefox/addon/ublock/
geçiş yaptım kasmıyor.Kendimden de örnek vereyim adblock yasaklayan sitelere ben bir daha girmemek üzere 127.0.0.1 yönlendiriyordum ama bir format attım sonrasında bir daha o tarz siteler karşıma çıkmadı.birazda şans meselesi
adsenseye sıkıntı olmaz ama yasakladığı için gelirler düşer.sitenizden reklam fışkırmıyor ise yandan ufak bir pencere ile uyarıda bulunabilirsiniz.
Adsense açısından bir sorun olmaz, kullanıcılar açısından da olmaz çünkü adblock eklentisi çok kasıyor ve sayfa açma hızını düşürüyor. Artık millet yavaş yavaş bu eklentiyi kaldırmaya başladı.
Hocam ben site içinde bir pencere çıkarıyorum ve adblocku kapatmalarını rica ediyorum sizce bu şekilde iyi midir?
Pencere sayfanın tam ortasın çıkıyor.
bu eklentiyi a.dul.t, wa.r.ez vb. sitede kullansak sorun olur mu peki ?