Geçtiğimiz günlerde SecondMarket ve BIT (Bitcoin Investment Trust) kurucusu Barry Silbert, New York’ta uygulamaya konan BitLicense yasası ile ilgili Twitter hesabından bazı açıklamalarda bulunmuştu. Silbert, tweetinde Coinsetter, GenesisTrading ve Bitstamp‘in BitLicense kapsamında lisanslandığını belirtirken; Bitfinex, Shapeshift.io, Poloniex ve Kraken‘ın New York vatandaşlarına hizmet vermeyeceğini söylemişti.

Bu açıklamasından sonra ise Barry Silbert, az önce yayımladığı tweetlerinde şunlardan bahsetti:
1/ Geçtiğimiz Cuma günü etkilerini gördüğümüz BitLicense ile ilgili düşünceler…
2/ Yeni BitLicense istemeden olgun ve iyi sermaye edilmiş Bitcoin borsalarının etrafında derin bir çukur yarattı.
3/ Bitcoin borsası yürüten işletmeler, New York’ta iş yapabilmek için NYDFS’nin onayını beklemek zorundalar.
4/ Başvuru süreci ve başvurular hakkında bilgi olmamakla birlikte, NYDFS BitLicense’a başvuran firmalara adil olmayan bir rekabet avantajı sunmakta.
5/...

http://www.coinkolik.com/barry-silbe...oin-icin-kotu/