alpkrdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...niz-r10-2.html

konusunu gören bir kaç forum üyesi arkadaş, script konusunda mesaj attı, bende memnuniyetimi dile getirerek size yönlendirdim.

İyi günler
Teşekkür ederiz Kadir bey bu ince düşünceniz için...
Satışlarımız aktif ve sistem geliştirme çalışmalarımız devam etmektedir.