Dün gece bende php sohbet scripti yazmaya başlamıştım tabi bu kadar ayrıntılı değildi can sıkıntısından yapıyordum. Özellik bakımından hoş olmuş satış potansiyeli yüksek başarılar dilerim.

Çekilişe bende katılayım bakalım