Şeref yoksulu diyorsun'da daha düne kadar "ABİ" diyordun. seni eğiten seni geliştiren bir adama bu lafı demen aklımda soru işareti bıraktırıyor maalesef. Merak ediyorum geçen facebook ta sağ sola sataşırken sana yapma dediğim halde kedi ile köpeğin kavgası gibi insanlara saldırıyordun. abicim sen bu mantık ile gidersen başarıyı elde edemezsin bırak sinan abimizi ben bile sana yardımcı olmaya çalıştım destek çıkmaya çalıştım ama sen bunu hak etmedin şimdi sen bu adama eğer Şeref*iz diyor isen bence sen karekter sahibi henüz olmamışın. Bayi hosting hizmetinde bana iletiği kadariyla hizmet içerisinde hack girişimlerini bulunduğu ve yasa dışı dosyaların bulunduğu yönde bir ileti geldi. sen dava açsan bile bence burada başı yanacak kişi sensin açık konuşmak gerekirse sen bu adama eğer kafa tutarsan ve yüzsüz gibi karşısında çıkıp baş kaldırırsan şunu da unutma karşında beni de bulursun.

Aşağıdaki linki bırakıp istediğin açıklamayı benim içinde yap ancak senin bir karekter sahibi olana kadar muhataba almıyacağım.


https://yadi.sk/i/PRpFs-1kiLxTC