Reklam olacağını düşünmüyorum. Çünkü, çoğunda logolar kapatılıyor. Arkadaşların da dediği gibi oyuncular kendi telefonlarını kullanıyorlar da olabilir. Gerçi şöyle bir durum var ki çoğu dizinin temasında aşk ve para var ki, bu da zenginlik göstermek için bu telefonların kullanıldığı yargısını da doğurur.