lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xiaomi hakkında konuşuyorum...

n11 gibi yerlerden alacaksanız çok dikkat etmeniz gerekiyor. ben sırf orjinal mi diye merakımdan aldım, satıcı pişkin pişkin orjinal olduğunu belirtiyordu. sahte çıktı. salak sandı bizi heralde, arayıp sıvadım iade ettim.

sabredemem diyorsanız hepsiburada
sabırlı adamım diyorsanız mutlaka @isousluer arkadaşın belirttiği sitelerden almaya bakın..
http://www.banggood.com/Original-Xia...-p-953908.html Kardeşim burdan aldım tavsiye ederim