Arkadaşlar yaklaşık 2-3 saattir twitch'de yayın izleyemiyorum. Sadece ana sayfaya giriliyor fakat her hangi bir yayını açamıyorum. Ekrana sadece twitch logosu geliyor. Sorun bir tek bende mi bilen var mı?