SoYouStart'da sadece bize mi özel bilmiyorum birkaç kişi daha yaşamaya başlamış hattın gitmesi,sunucunun çalışıp IP'lerin yeni mac oluşturana kadar cevap vermemesi,sunucuya erişim gittiği halde veri merkezi monitöründe aktif gözükmesi gibi problemler oluyor.
Önerim direk OVH.