Açık ve net: "Yapamazsın hocam". Nefesin kesilir.
Ama eğer 30 kişi birleşip; Oyunu, oyunun amacını, hedefleri hoş bir kahve eşliğinde koyarsak ve birbirimizin gözünü oymazsak, herkes ayda sadece tek ve sağlam bir konu işlerse, hem grup olarak hem Türkiye'de hem de dünya önünde yükselir, yürür gideriz.
Konuları belirlemek işin en kolay kısmı. Sorunları ele alırsın, istatistiki bilgilerle deneysel çalışmalar yaparsın, hem tabana hem tavana hitap edersin vs.vs.vs.
Bu iş ya böyle bir kadroyla olur ya da kurarsın şirketi, alırsın 30 adamı öyle olur.. ki bu da çok sağlam bir yatırım demektir. Başlangıç aşamasında dönüşüm alıp maliyetleri kurtarmak zor olduğu için kimse de böyle bir yatırıma kolay kolay girmez.
Var mı 30 kişi? Yok.
(ha ölümüne varım diyen varsa, buyursun, ben ajandama not alırım nickini)
Sevgiler
.