Arkadaşlar,
Mobil bağlantı olmadıkça kullanacağınız her firma ttnet altyapısını kullanacaktır. Yani eğer siz altyapı kaynaklı bir sorun yaşıyorsanız bu her firmada aynı tepkiyi verecektir. Ben 1 senedir yeni taşındığım dairede hipernet kullanıyorum ve 24mbit kesintisiz hiç kopmaksızın internet kullanıyorum. %100 memnunum ttnetten diyebilirim. İlk olarak superonline bağlatmaya kalktım ama 1 ayda bağlayamamışlardı.
O dediğiniz eskide kaldı.Firmalar kendi alt yapısını kuruyor artık.Ttnet tekel değil artık.Superonline fiber internette kendi alt yapısını kullanıyor.