SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağalar, sezonluk işte çalışıyorum. Tatil ANCA kasım Ayı sonrasında olur. Ya çeker giderim ama kızım var, onsuz ne Yaparım? Eşim buralı yani fethiye, ben ise Alanyalıyım. Ayrılırsam Alanya'ya gitmem gerekir. Bu nedenle çocuğumu görmem imkansız bir hal alır. Eşimle beraber babasının iş yerinde çalışıyorum. Kardeşleri çok ukala ve saygısız. Kardeşleri bana birşey söyleyince onların huyu öyle diyor. Ben onun kardeşlerine birşey söylediğim zaman kıyamet kopuyor. Kendimi ezik gibi hissediyorum.
Maddi durumunuzu bilmiyorum ama o işten çıkmanızı öneririm