Geçmiş olsun ama firma yedek almak müşteri sorumluluğundadır dedikten sonra hiçbir şey yapamazsınız. Siz neden yedek almadim diye kendinize sormalisiniz. Sadece yedek konusunda yorumum buydu. Maliyet olmasın vs konularını bilmiyorum ama vps/vds vb satan neredeyse her firma belirtir yedek almak sizin sorumluluğunuzdur. Yani bir sorun olursa firma yedek almadı diye suçlama hakkınız yoktur. Ama müşteri memnuniyeti adına yedekleyen firmalar var onları tercih edebilirsiniz.
Emeklerin gitmesi çok kötü bi şey benim de başıma geldi ama yedek istediğimde firma sizin sorumluluğunuzdu yapacağımız bir şey yok dediğinde bir şey diyemedim çünkü haklıydılar. Sözleşmede de konuda da bu yazıyordu. O kadar masraf yaptıysanız ücretli yedekleme yapan harici firmalar var ya da hizmet aldığınız firmaya ücreti ile bu sorumluluğu onlara yıkın. Mağdur ederlerse dava açma hakkına sahip olursunuz