Bu konuda o ya da bu şekilde herhangi bir hosting firmasının yorum yapması hatta öneri sunması doğru değil.
Önerileriniz için özel mesaj sistemini kullanarak problemli firmaya ulaşmanız ya da "Site ve Server Yönetimi (https://www.r10.net/site-amp-server-administration/)" kısmında sunucu yedekleme önerisi başlığı ile konu açmanız daha hoş olur.
r10 yönetimi de, bu nedenle, harici kişilerin hosting şikayetleri konusunda yorum yapmasını yasaklamıştı diye hatırlıyorum.