Aequtias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi günler. bu gün sys'den bir sunucu aldım. aldığım sunucuda ek olarak 3 4 tane ip aldım. mac adresi ekleyerek vds oluşturuyorum fakat ip adresi bağladıktan sonra internete bir türlü erişemiyor. şu an başka bir sunucum daha var sysde . aynı işlemleri uyguladıgım halde birinde çalışırken diğerinde internete bağlanmıyor. sanallaştırma ile ilgili sorun olabilir mi ?
CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sorun ovh dada vardı bizde yaşadık, ticket açıp ip'lerin dışarıya erişim bloğunu kaldırmalarını isteyin bizim sorun düzeldi şu an
hocalar;
şu paketten aldığımızda kullanılabilir kaç ip geliyor ?
1 mi 16 mı ?
şimdiden teşekkürler.