iyi günler. bu gün sys'den bir sunucu aldım. aldığım sunucuda ek olarak 3 4 tane ip aldım. mac adresi ekleyerek vds oluşturuyorum fakat ip adresi bağladıktan sonra internete bir türlü erişemiyor. şu an başka bir sunucum daha var sysde . aynı işlemleri uyguladıgım halde birinde çalışırken diğerinde internete bağlanmıyor. sanallaştırma ile ilgili sorun olabilir mi ?