Arkadaşlar dediğim gibi benim normalde işim makale yazarlığı borç harç newsli bir site aldık bazen 5 k bazen 40 tekill hitlere ulaşıyorum ama diğer konulardan anlamıyorum. Mesela birine tanıtım alsam ne olur diyorum biri sakın alma siten çöp olur diyo, biri hiçbir şey olmaz diyor. birine reklam alsam yanlara filan nasıl olur diyorum biri al diyor, biri sakın alma direk link çıkışı zarar verir diyor. Ben de kararsız kalıyorum hiçbir şey yapmıyorum tabi.
işimiz adsenseye kalmış ama bu gidişle batıcam. zaten bu aralar bir şey yazmak gelmiyor içimden ona ayırdığım zamanı makale yazsam daha çok kazanıyorum ama düzeleceğini umuyorum inşallah
Peki güzel kardeşim haber siteleri zaten reklam almadan nasıl kazanc elde edebilir... Hürriyet, habertürk... bunlar reklam alıyorda siteleri çöp mü oluyor...
pm den sana skype adresimi vereyim de ordan konuşalım....