Geçen yıl TTNet fiber kullanıyordum Tivibu ile birlikte hiç yavaşlama olmuyordu.
Bu sene SuperonlineFiber'e geçtim, yine yavaşlama olmuyor.
Fakat arıza ekibi biraz alakasız. Geçenlerde başka birine fiber bağlayacaklarmış, gelmişler bizim kabloyu söküp bizimkinin yerine bağlamışlar. Neyse müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı yaptırdık, gelen adam da başkasının kabloyu söküp bizimkini bağladı. Ertesi gün başka biri arıza kaydı yaptırmış herhalde, geldiler yine bizimkini söküp başkasınınkini bağlamışlar. Ama bu sefer internet giderken evde olduğumuz için hemen babam indi onlar interneti söker sökmez düzelttirdik. Yerini de öğrendik valla. Bir kez daha aynı mallığı yaparsalar gider hepsini söker, bizimkini bağlar üzerine de not düşerim, "Bir kez daha sökerseniz yedi cettinize..." diye.
Adamlar küçücük alet koymuşlar oraya, kablolar sığmayınca eski müşterilerinkini söküp yeni müşterinin internetini bağlıyor. Gel de sövme.
Kısacası hangi net sağlayıcısı olursa olsun, arıza ekibinin insafına kalıyorsunuz.