Arkadaşlar dediğim gibi benim normalde işim makale yazarlığı borç harç newsli bir site aldık bazen 5 k bazen 40 tekill hitlere ulaşıyorum ama diğer konulardan anlamıyorum. Mesela birine tanıtım alsam ne olur diyorum biri sakın alma siten çöp olur diyo, biri hiçbir şey olmaz diyor. birine reklam alsam yanlara filan nasıl olur diyorum biri al diyor, biri sakın alma direk link çıkışı zarar verir diyor. Ben de kararsız kalıyorum hiçbir şey yapmıyorum tabi.
işimiz adsenseye kalmış ama bu gidişle batıcam. zaten bu aralar bir şey yazmak gelmiyor içimden ona ayırdığım zamanı makale yazsam daha çok kazanıyorum ama düzeleceğini umuyorum inşallah

SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelen mail Sessiz arkadaşımıza gelmiş..

"Dear Customer,
We are currently experiencing an issue with the DoubleClick for Publishers and DoubleClick Sales Management platforms that prevents the copying of Orders and Proposals that contain Order-level and Proposal-level custom fields, respectively. This issue does not affect the creation of new Orders or Proposals.
We expect to resolve the issue by 6PM ET Wednesday, August 5. This time frame is an estimate and may change.
Please note that ad serving is not affected.
We thank you for your patience and apologize for any inconvenience this may cause.
Regards,
The DoubleClick for Publishers Team "

https://www.r10.net/google-adsense/14...post1070723575

Benimde hiç bir hesabıma gelmemiş ama bazı kişilere ya erken gitti ya da bize geç gelicek.. Sonuç itibariyle var bi keramet çıkar kokusu..

45k sitene 12 tl aldıysan kapat o siteyi yazık günah hocam

Şurda link satsan daha çok kazanırsın..
sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı e-mail banada gelmiş... türkçeye cevirdim pek bi şey anlamadım sildim ))

45k ya yazık yahuuu... Arkadaş biraz bunalıma girceksin ama adsense ye bel bağlama... benim 45k hitim olacak reklam gelirim aylık 5-10bin arası yaparım yahuuu... Site yapmayı biliyorsunuz ama pazarlama ve insan ilişkilerinide biraz geliştirin.... Site hit stratejisine sahipsiniz ama sitenizdeki geliri arttıracak farklı yollarda mevcut... Hiç bi şey yapamıyorsun... Çok basit bi fikir vereyim... istersen...?