Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Standart cümleleri : arızanızla ilgili kayıt oluşturduk, en kısa zamanda çözülecek. Tercümesi : biz kaydı aldık, arıza ekibinin vicdanına kaldı işiniz.

10 gündür bekliyoruz.
Tekrar arayın onlar unutmuştur. Geçtiğimiz yıl bana da benzer durum oldu sizinki kadar olmasa da. 8 mbit kullanıyordum ozamanlar ve 1 mbit baglantı verıyorlardı. Aradım modeme reset attırdı kadın ve ardından düzelmişti. 6 mbit olmuştu baglantım.