d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4s'im var geçen sene 1000 liraya almıştım halen ilk günkü duruyor ama gördüğüm kadarıyla fiyatı baya düşmüş şuan satmaktansa kenara atmak daha mantıklı gibi. Umarım aradığınız gibi bulabilirsiniz.
valla hocam, satmayı düşünürsen çok sevinirim

English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 fiyatı 800 tl zaten
0 fiyatı 800tl aynen.