Bu alemde en büyük hata bir hevesle r10'da konu açmaktır.Yerin dibine sokar,haklılarda.Her okul kapandığıda konu kirliliği olmakta ve anlamsız makalelere sırf link vermek için paylaşılmaktadır.Yapmayın yapmayın yapmayın...
Senin ilk defa duyduğun black hat seo ile millet burada neredese karı koca oldu.