Artık bazı arkadaşlar şunu idrak etsin; iki oyuncu kıyaslanırken kariyerine bakmak , bu adam avrupa da oynadı , şu ödülü aldı , şu zamanda dışlandı demekle olmaz. O takıma ne katkı sağlamış. Alex'İn fenerbahçeye verdiği katkıyı Van Persie veremedikten sonra kariyerinden banane ? İspanyada gol kralı olan Guiza'yıda hatırlıyoruz. Drogba'nın geldiği ilk sezon ile bir sonraki sezon arasında ki farkı da...Bırakın bir adamlar 90 dakika 2-3 maça çıksın.