hayırlısı olsun, takipteyiz
yalnız tasarım olarak yazılanlar pek uyuşmuyor.
+Örneğin menüler 4 ana menü demişsiniz ama daha çok kategori gibi geliyor. Söylediğiniz sistemi biraz anladıysam
http://www.joyistik.com/ gibi bir tasarıma örneiğine ihtiyaç duyabilir.
+Logo konusunda birazdaha çalışmalı..
+Hönkür kısmı çok güzel bi düşünce ama spamdan nasıl korunacaksınız?
Proje çok iyi ama geliştirilmesi gerekiyor çok fazla. Yardımcı olabileceğim konu yada konular olursa pm atabilirsiniz.