hayırlısı olsun, takipteyiz

yalnız tasarım olarak yazılanlar pek uyuşmuyor.
+Örneğin menüler 4 ana menü demişsiniz ama daha çok kategori gibi geliyor. Söylediğiniz sistemi biraz anladıysam http://www.joyistik.com/ gibi bir tasarıma örneiğine ihtiyaç duyabilir.

+Logo konusunda birazdaha çalışmalı..
+Hönkür kısmı çok güzel bi düşünce ama spamdan nasıl korunacaksınız?


Proje çok iyi ama geliştirilmesi gerekiyor çok fazla. Yardımcı olabileceğim konu yada konular olursa pm atabilirsiniz.