Merhaba sıfırdan kurulum yapmak istedim üç dört gün uğraştım etkinleştirme yapmadı şimdi tekrardan sıfırdan kurulum yaptım ancak şöyle bir durum var hesabımla oturum açıyorum daha sonrasında gelen ekranda kullanıcı adı ve parola giriyorum bir sorun oluştu diyor kalıyor başka hiçbir işlem yapamıyorum bilgisayarı kapattığım halde açınca tekrar aynı yerden başlıyor bu konuda yardımcı olabilir misiniz şimdiden çok teşekkür ediyorum sağ olun açıkçası bana çok mantıksız geldi öyle bir duru ama nasıl sorunu çözeceğim bilemiyorum

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi