@erginkeles sıkıntınızı anlayabiliyorum.

ben işlemlerin her iki tarif içinde hızlı çözülmesi için şikayet edin olarak yazmıştım. Zira bu şekilde sizde karşı tarafta sadece laflaşırsınız.

Tercih tabi sizin.