arkadaslar 03/08/2015 gunu akşam saat 8 sıralarında trustlayerdan aldığım vps erişim gitti adamlara ulaşmak ne mumkun gece nın birinde butun kullanıcılara mesaj atıp sunucumuzda sorun çıktı diyebildiler 04/08/2015 günü akşam dokuz gibi mesaj atıp harddısklerdekı verılerı kurtaramadıkları ve yedek alma zorunluluğu bizde olduğu için kendılerını haklı gosterıp işin içinden çıktılar bir özür bile dilemeden bu kadar yaşşatıkları zorduruma nezaket olsa insan özürdiler kolayca işin içinden çıktılar bundan sonra ben hizmet almam alacak olan arkadaşlarda bilsin ona göre davransınlar Allah yardımcınız olsun