Internetabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar Ovh'dan aldığım Dedicated makineme VnWare Kurdum oluşturduğum sanal makinalar internete çıkmıyor bu konuda bilgisi olan var ise yardımcı olur ise sevinirim.
ovh virtual mac kullanmakta panelinizden ip adreslerinize esxi için mac oluşturmanız gerekmekte centos için ve windows için ayrı işlemler yapılması gerekmekte iletişim bilgilerinizi iletirseniz yardımcı olayım