Internetabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar Ovh'dan aldığım Dedicated makineme VnWare Kurdum oluşturduğum sanal makinalar internete çıkmıyor bu konuda bilgisi olan var ise yardımcı olur ise sevinirim.
Detaylarınızla birlikte iletişim bilgilerinizi iletirseniz yardımcı olabilirim.