Merhaba Arkadaşlar Ovh'dan aldığım Dedicated makineme VnWare Kurdum oluşturduğum sanal makinalar internete çıkmıyor bu konuda bilgisi olan var ise yardımcı olur ise sevinirim.
Detaylarınızla birlikte iletişim bilgilerinizi iletirseniz yardımcı olabilirim.