Konu
En Pahalı Forma
04-08-2015, 18:09:03
#7
GrupSoft
Hangi mantıkla bu 4. yıldırı yukarı koydularsa anlamıyorum.
bir tane memmun olan taraftar varmı bu durumdan onuda merak ediyorum.