project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekmeğin poşeti de para veresiye vermezseniz bilemem hocam.Bende günde 700 tane satıyordum.ben 200 bin tlye aldığım marketi 120 bine verdim.Sosyal hayat sıfır.Elemanlar her gün sorun çıkartıyordu.Sadece siz duracaksınız bilemem.Şu ekonomik konjöktür de ben asla bir işe para yatırmazdım.Pazar çalışma ruhsatı.Ticaret odası kaydı.Bakkallar odası kaydı.Tarım il müdürlüğünden gelen gereksizler.2016 da maliyeye bağlı yazar kasalar olacak.Pos cihazı komisyonları.Büfe tarzı bir yerse siz duracaksınız belki.Ama ben size şu anda açmamanızı öneririm.Yine de siz bilirsiniz hocam.
200.000 oldukça büyük bi' rakam umarım aynı şekilde zararla sonuçlanan yatırımlarla karşılaşmazsınız bir daha, önerileriniz için çok teşekkür ederim.