Merhaba arkadaşlar malesef kii ülkemizde torpil vs olmadan bazı işler yürümüyor. Bilgi Güvenliği Akademisinde tanıdığı olan veya bu konuda yardımcı olabilecek kimse var mı.

bir etkinliğe katılım ile ilgilidir.