şık bir işletim sistemi olmuş. Açılış hızı neden o kadar yavaş bilemiyorum. Ben de 8 sn. logon ekranına geçişi.

Arayüz falan hoşuma gitti benim. Edge'de sanki ileride fark yaratacak gibi duruyor. ie gibi değil.

tek sıkıntı uygulamaların uyum sorunu. Arkadaşın yukarda bahsettiği NVIDIA, manuel ekran kartı son sürüm yüklemesi yaptım. Şuan çatır çatır