kesinlikle forum tanıtımı herkesin tavsiye ettiği bir çalışmaydı, ekonomik ve işe yarar olmasından dolayı tercih ediliyordu, fakat bundan sonra dikkat etmek lazım diye düşünüyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:44:09 -->-> Daha önceki mesaj 14:43:11 --
Forum tanıtımlarda genelde çöp siteler kullanılır.Bu başlı başına zarar.
İkinicisi kesinlikle keyword çalışması ile yapmayınız bu tür çalışmaları.Link ekleyin sadece.
Autohiry değeri 30 dan aşağı olan siteleri disallow yapıp engelleyin,ileride daha zararlı olacaktır.
Ve kesinlikle unutmayın,toplu tanıtımlar,toplu backlinkler ve çöp sitelerden alınan linkler ve tanıtımlar siteyi yavaş yavaş öldürür.
bizde 3 tane keywords ekliyorduk

, en iyisi hiç kullanmamak hocam valla