Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Panel bilgisini pm alabilir miyim? Eğer kullanımı kolaysa hocam 1 adet alacam.

Hayırlı işler.
panel bilgisi pm ile gönderildi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:49:14 -->-> Daha önceki mesaj 12:48:43 --

atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son versiyonu guzel oldu..bir adet alindi odemesi yapildi..kurulumu basit olmasina ragmen arkadas kurulumunuda yapti,, basarili calisma
hayırlı olmasını dilerim. teşekkürler

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:49:47 -->-> Daha önceki mesaj 12:49:14 --

mustbr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrikler güzel çalışma.
teşekkürler