Sıkı bir win7 fanı olarak çok beğendiğim işletim sistemi. Stabilite, görsellik, kolay erişim iyi olmuş. Sistemi bilmeyen insanların kullanımında teknik veya yazılımsal bir bilgi olmadan sorunu halletmeye odaklanmışlar. düşünmeden upgrade edin.