gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyatı göremedim hocam ne kadar acaba kişi bşaı?
geçen hafta bizimkiler gitti hocam 40 kişi başı ancak; içecekler vs biraz pahalı dediler.

Koylarda belli süre duruyormuş atlamak serbest falan.