ben doğru olduğunu sanmıyorum. zaten probably diyor kesin demiyor.
-60 almış olsa sitenin hepsi çıkmaz. bence çok önemsemeyin
Genelde çoğu domaini sorguluyorum ve çoğunda doğru gösteriyor. Belki bunun indexi daha yok ondan banlı diye gösteriyor.
Önemsemeyin diyorsunuz ama hocam domain banlıysa yolun başındayken başka domaine yönelmek yada banı kaldırmak için çalışmak daha mantıklı. Aksi halde Google da sıralamaya girmeyen site için emek vermek boşa zaman kaybı.
Yardımınız için teşekkür ederim.