Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Alantron, hala seni bekliyoruz. Şifremize ulaşamadığımız her gün bize binlerce dolara mal oluyor. Parasını peşin ödediğimiz, parasını peşin aldığınız domainizimi yönetemiyoruz.
Ne irtibat numaranzdan, ne iletişim formlarından, ne destek mailinizden ne de r10 üZerinden bir dönüş alamıyoruz.
Rezalet dedik ama bu rezaleti de geçti.
Yazıktır ya.